Aspectes | Fluix 1 | Acceptable 2 | Bé 3 | Excel·lent 4 | Puntuació |
Recerca d'informació 20% | Poc esforç en la recerca i pobresa dels materials trobats. | S'aprecia un esforç en la recerca dels materials utilitzats, tot i que no sempre són els més adients. | En general hi ha hagut un esforç a buscar els materials i s'han sabut seleccionar. | S'ha fet una bona recerca de materials i s'han triat els millors. | |
Elaboració del contingut 25% | El contingut ha estat tan sols reproduït sense una mínima reelaboració | El contingut ha estat poc elaborat i no s'adapta gaire a les condicions del treball que es demanava. | El contingut ha estat força elaborat per adaptar-lo a les condicions del treball que es demanava. | El contingut ha estat molt ben elaborat i s'adapta al treball amb un enfocament original | |
Organització del contingut 10% | Confús, incomplet i sense una direcció clara. | Les diferents seccions tenen continguts però no hi ha relació ni transició entre ells. | L'organització és adequada i estan relacionades entre si. | Mostra una planificació acurada que dóna una seqüenciació lògica i clara. | |
Llengua 10% | Ple de faltes d'ortografia i amb força dificultats d'expressió. | Amb faltes d'ortografia i dificultats d'expressió. | Poques faltes ortogràfiques i bastant claredat d'expressió. | Correcció ortogràfica i expressió clara i fluida. | |
Presentació formal 10% | Descurada i no atractiva | Correcta però poc atractiva. | Acurada i visual. | Ben treballada i visualment atractiva. | |
Treball en grup 10% | Treball massa individual. No hi ha relació entre les seccions | S'aprecia una mica de col·laboració en l'estructura global. | Les tasques individuals estan relacionades entre si. | El document mostra discusió i planificació conjunta. | |
Crèdits 5% | No es reconeix l'origen de molts materials emprats. | Es reconeix l'origen d'una bona part dels materials emprats. | Es reconeix l'origen de la gran majoria dels materials emprats. | Es reconeix l'origen de tots els materials emprats. |
AVALUACIÓ
És fara servir la següent Rúbrica de l'avaluació:
Suscribirse a:
Entradas (Atom)